> Izzanh -

Kommentarer

Sanna om Kappi:
Vad ska ägaren göra hos dig då? (: lägg upp bilder från det då :DD!

Svar: Hon ska såklart hälsa på ;) Men hon kommer inte nu för att hennes dotter var magsjuk ):

Amanda om Kappi:
ja, det tycker jag absolut att ni ska vara med i, men tävla inte med pessoa då eftersom men får ju det inte i dressyr. lr det kanske du redan viste? men a ja, du kanske kan vara typ pippi långstrum, lr kanske ngn kändis? :)
Svar: O.o Det var typ en som sa att man fick det, men skit samma, hade inte tänkt göra det ändå ;) Haha, nej, jag kommer att de ut som värsta fjanten :D

Olivia om TV :D:
ofta du rider på theleborg?

Svar: Det är faktiskt sällan jag gör det. Var tredje vecka för att vara mer exakt :)

matilda om TV :D:
ser dig inte!! :O

Svar: Jag var med den 13 januari kl. 19.15 ;)

Hoppas att ni blev nöjda med era svar!





Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0