> Izzanh -

Kappi

Var ute en sväng med Kappi. Hon var trött :D (alltså lagom) Vi tränade först lite dressyr i paddocken som pappa har fixat mycket bättre nu :) Sedan red vi ut en liten sväng ^^ Pollen var som vanligt lite piggare vid uteritten och galopperna <3

Innan idag i hagen tävlade vi också xD Jag skulle bara ta in Kappi och då var hon värsta tävlingssugen och typ sprang bredvid mig för att komma första. Haha, sjuka polle. (jag vann xD)

På tal om tävling, det är en maskeraddressyr på VRK den 30 januari. Tycker ni att jag ska vara med? :3 Jag är jättesugen men det finns några problem... Ryttarmärke I(känns för lätt. Det är liksom inte änns galopp med) eller LC:2 ?? Och vad i hela friden ska jag klä ut mig till? :D Kommentera!!!

Imorgon kommer Kappis ägaren. Det ska bli roligt och spännande! :) 


Gris-ägarna
Postat av: Amanda

ja, det tycker jag absolut att ni ska vara med i, men tävla inte med pessoa då eftersom men får ju det inte i dressyr. lr det kanske du redan viste? men a ja, du kanske kan vara typ pippi långstrum, lr kanske ngn kändis? :)

2011-01-15 @ 22:26:55
Postat av: Sanna

Vad ska ägaren göra hos dig då? (: lägg upp bilder från det då :DD!

2011-01-15 @ 22:33:59

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0