> Izzanh -

Från en papperslapp i augusti till ett kort i november

Men andra ord, KÖRKORT
Gjorde teorin igår kl 13.30. 58/65. Var ett klurigt prov. Trodde verkligen inte jag skulle klara det så gött kött.
Körde upp med Bossebus i morse kl 08. Det svåraste var att backa runt ett hörn, så fett lätt. UBK var så himla mycket svårare.
Efteråt åkte vi raggarunda till Samarkand och eftersom att klockan var 09 var det ingen där hahaha sämst.
Sedan åkte vi till skolan och så ställde jag mig typ halvvägs i vägen. Dahls var ju där så sa de:
Bosse, det här är fan inte okej! (Jag bara: körkort :D)

Bosse will miss me so much :') han bara du gjorde inte ett enda slarvfel(fast det gjorde jag, typ körde för fort haha)

Fatta hur mycket jag har gjort för detta kortet. Känner mest lite sorg för man inte får träffa körlärarna mer :/ Hade kunnat bråka med madridistan i timmar, fått beröm av Bosse även om jag kört på någon, ramlat i alla Mickes fällor och ignorerat alla Johans skämt haha. Samt lärt mig så sjukt mycket av Catrin.

Med andra ord, välj Växjö Nya Trafikskola. De är så himla bra.

See u on the roads.

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0