> Izzanh -

I dag fyller världens finaste Kaprifol 23 år!

Grattis världens finaste Kaprifol. Finns ingen finare än du. Du har världens mest speciella, men ändå bästa personlighet. Varför bästa? Jo, för du vågar verkligen vara dig själv! Du är tjurig, lat och hatar sällskap, men samtidigt är du glad, nyfiken och energirik! Det finns verkligen ingen som du, det är därför jag älskar dig så sjukt mycket!
 
Jag har haft dig i 2 och ett halv år. Redan vid första stunden förälskade jag mig i dig. Du är så himla speciell helt enkelt! Din personlighet lyser igenom direkt - för den är inte någon annan lik!
 
Till sommaren har du varit min i två år. Två härliga, jobbiga år med både jätteroliga och tuffa perioder. Men du har alltid funnits där, det var jag även fast du inte visar det.
 
Jag minns dagen vi köpte dig. Lyckligaste dagen(inte endast för att det var skolavslutning...). Sedan kom jag hem och insåg att du var min... Om jag får bestämma kommer du alltid vara min. Nu blir du 23 år. Jag hoppas på 23 år till(bara du mår bra så). För du vet, när du dör dör jag. Det kommer alltid vara så, ingen kommer någonsin ändra på det. 
 
Vi har tävlat, t.e.x 67% (!!) i LB.
Vi har tränat med min fantastiska tränare. Vi gjorde helt nya saker som du redan kunde perfekt.
Vi har badat. Åh, du älskar verkligen att bada - bara det är så länge som du får bestämma! 
Vi har galopperar. Hur många mil har inte vi galopperat egentligen? Haha, galopponny for life.
 
I morgon ska du få allt du vill ha! (Galopp, krafft och min macka med smör och ost på). Grattis på 23 års dagen, min älskling. Jag kommer aldrig sluta älska dig.

Gris-ägarna
Postat av: Ponnydressyr - Sara

Gullig häst! :)

Svar: Tack :)
None None

2013-04-16 @ 10:14:09
URL: http://ponnydressyr.se

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0