> Izzanh -

Januari 2012

JANUARI
  • Sverige vann JVM-guld i Kanada efter en makalös match, vändning, insats och framför allt turnering! Otroligt bra. Glömmar det aldrig <3
  • Var i Jönkping, Hööks för första gången och köpte då även även mina första ridstövlar. Älskar dem fortfarande, även om de inte längre är hos mig :(
  • Fick typ tillbaka en gammal skada i ögat igen - repa på hornhinnan, men det gick bra och det varade inte i så många dagar.
  • Bloggade mkt under denna månaden... Hur fan orkade jag? Verkade som jag bloggade för någon annan skull än min egen. Så är inte fallet nu i alla fall!
  • Tränade en hel del NH som jag nu har tappat helt. Intresset finns där, men inte tiden. Vill hellre sitta på hästryggen och jobba med min egen kropp under ridpassen också.
  • William Spetz började komma igång...
  • Red Finch för första gången <3
  • Tröjan du hatar kom ut <3


 

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0