> Izzanh -

Har fått världens bästa julklapp

Var med i en tävling där man kunde vinna JVM-biljetter och... JAG VANN!!! :DDD Yeeey, asglad. Man skulle rimma om en julklapp man ville ge till juniorlandslaget. Jag tänkte självförtroende och skrev följande:

24:e december är speciell för många
Med klappar och gemenskap den lätt uppmärksamhet kan fånga. 
För mig är den bästa dagen
Två dagar efter den sista kalenderchokladen.
Då börjar världens bästa lag att baga
På ett nytt kapitel av sin saga.
Med ett nytt juniorlandslag fött
Kan man hoppas alla andra länders gulddrömmar dött.
Ni redan styrka och teknik har
För ett hockeylag, vad finns det kvar?
För att ni finalen ska kunna nå
Behöver ni vara i bästa form, topp till tå.
För att det guld i finalen ska kunna ske
Behöver ni hjärta och självförtroende.
 
btw, det stämmer. Jag älskar JVM mycket mer än julafton :)

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0