> Izzanh -

Bara för att

Älskar: PUYOOOL<3 
Hatar: pass
Saknar: LASSE-lARS IN DA HOUSE! = VM 2010
Diggar: En inlägg som handlade om hur awesome spanien&barcelona är!
Sugen på:  VM!!!!!!!!! OMGGGGG MESSI <3
Kom på: När jag skrev barcelona hörde jag i min hjärna en kommentators röst med spansk dialekt som sa det! :D
Crush right now: BÄBIS TORRES
Låt på hjärnan: I could really use a wish right now...
Saknar... 2: Gamla Villa :'(
Ska gifta mig med: Min stortå! (obsavera, ej lilltå!) = SERGI ROBERTO!
Hatar... igen: At pappa bad mig hjälpa honom med maten...
Dagens lärdom: Jag tänker på mycket på fotboll...
Syfte med detta inlägget: Försöka finna mig själv

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0