> Izzanh -

50 quests

1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? – HAHAHAHAHA ... HAHAHAHAHAH
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – Bajs utan skor
3. Vilken var den senaste filmen du såg? – Stuck in love
4. Har du bra självförtroende? – JADÅÅ
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – Ligga i min säng, äta choklad, slippa tänka på biologiprov och typ kolla på OC!<3
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – Simma med delfiner, skriva en bok och sätta i laddaren i datorn
7. Beskriv ditt drömutseende! – Har inget för tjejer men killar: Spanjor, svart hår, muskulös(!!!), bo i Barcelona, spela fotboll, vara mittfältare, spela i barca! Och lite badboy ;)
8. Skriv namnet på någon du ser upp till – PYUOL <33333
9. Någon du har kysst – Min katt<3
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – Tror icke det.
11. Den du senast sov över hos – Emmy?
12. Vem skrev du senast med på Facebook? – Rebecka?
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? (Y)
14. Vad väljer du, godis eller chips? – Asså går fan inte välja... Beror på humör :D Just nu chips!
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? - Tänker jag aldrig någonsin berätta!
16. Hur uppvaktar man dig? – Man spelar i FCB (Barca, icke bayern)!
17. Har du rykten efter dig? – haha, ah, säkert
18. Din absolut sämsta egenskap? – Jag tycker inte om människor
19. Din bästa egenskap? – Envis som fan! Älskar sport<3
20. En låt du är beroende av? – Banga banga! Austion Mahone eller vad fan hen heter
21. Vad stod det i ditt senaste sms? Troligen endast någon skickad bild :D
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? – ROBERTO
23. Kan man vara vän med sitt ex? – beror på vilket relation man har haft och hur länge, men oftast nej
24. Har du kysst en kompis? – tyvärr
25. Hur ofta dricker du alkohol? – aldrig! hatar det.
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – deras problem som blir mina då det påverkar samhället.
27. Vad hatar du? – Madridistas!
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – yäs.
29. Vad handlade din senaste dröm om? – En som skriver på fb hela tiden som typ uppvaktade mig IRL ;) haha den var go!
30. Vad väger du? Är du nöjd med det?
31. Hur lång är du? – 165
32. Vilken är den bästa svenska filmen? – en gång i phuket typ.
33. De bästa svenska skådespelarna? – 
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – Harry P är i alla fall inte lika sugig som T
35. Ditt humör för tillfället? – huvudvärk, stressad
36. En vacker person? – TORRES <3
37.Har du instagram? – ja.
38. Vem kramade du senast? – typ nån i släkten, i guess
39. Vem träffade du senast? – tror fanny var i rummet nyss
40. När slog du dig senast ? – kommer inte ihåg
41. Någon du vill träffa? – TORRES FOR FUCKING SAKE
42. När grät du senast? Varför? – I förrgår när jag kollade på en dokumentär om spansk fotboll<3 När Iniesta gjorde segermålet grät jag lika mycket som jag brukar<3
43. Sminkar du dig varje dag? – nej, palla
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – 
45. Är du helsvensk? – typ en fjärdedels grek
47. En artist du inte gillar? – Miley Cyrus
48. En artist du gillar? – Fotbollsartist? Messi<3
49. Vad är det bästa som hänt dig? – När jag och Kappi blev bestisar<3
50. Vad vill du bli när du blir äldre? författare, ridlärare, mattelärare, biolog, politiker, regissör

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0