> Izzanh -

Dressyr

Ett litet dressyrpass fick det bli. Shakkan gick bra. Åh, det var så roligt att rida loppan igen :) Red Glory sist - en häst på typ 170 - så det var lite skillnad, hehe. Man måste bara älska ponny <3 
I alla fall utfördes ingen speciell övning. Vanliga två som uppvärmning, jobbade sedan först mkt trav. Det blev en hel del skritt också. Tänkte först inte galopper, i så fall bara lite i slutet, men det blev några volter i varje varv i alla fall ;) Det är ju så roligt <3
Min dressyrtjej

Gris-ägarna
Postat av: emelie

hur går det med shakira nu ? jag red henne för något år sedan och blev så glad när jag hittade till din blogg! krama och pussa henne massor från mig! :)
/ emelie

Svar: Jodå, det går ganska bra :) Idag vid hoppningen var hon duktig. Hon har inte varit igång så mkt nu denna månaden pga att jag har varit skadad och sjuk, men annars i sommar har hon gått typ 9 pass i veckan.
Hehe, jadå (:
None None

2012-09-06 @ 22:19:18
URL: http://www.emelieawsome.blogg.se

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0