> Izzanh -

AWESOME DAG<3

HEEEEJ. Nu har jag varit hemma i typ en timme. Vilken dag det har varit :D Gick upp typ vid sju och var då ute i stallet vid ungefär 08.00. Red båda hästarna och fixa lite i stallet, sedan var det bara att dra sig in i huset igen, äta och byta kläder. Därefter åkte jag till Sandra och var med henne till nu i kväll :) Vi var i stallet typ hela tiden xD Träffade gamla kompisar också :)<3 Kommer aldrig glömma hur det var innan <3
 
Jag fick även rida lite barbacka på Sandras häst Bello (vill så hemskt gärna skriva Brun... haha). Ja, Bello. Han var väldigt fin och det var väldigt roligt att rida honom. Jag skrittade endast då mina föräldrar kom sen. Men jag ska få rida honom snart igen - då med sadel! :) 
 
Så min dag har varit rätt så perfekt, tills man kom hem och såg läx-högen... Fml.

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0