> Izzanh -

Ridningen idag

Kappan: Dressyr i grannens paddock. Åttvolter, serpentiner. Hade lite annat i tankarna också men Kappan och min kommunikation var inte bäst. Därför blev fokus till att börja om i skritten typ hela tiden. Om hon är så här om en vecka kommer jag inte att starta.
Shakkan: Åh, gud vad fin hon var! Man ville verkligen inte sluta att rida (: Red i mina nya stigbyglar - äääälskar plaststigbyglar<3 Hur som helst, red en blandning mellan dressyr och uteritt. Jag red ju dressyr igår och då gick det inte så bra, så det var skönt att bara få rida av henne lite idag (: Tränade min mage lite genom att hon fick gå serpentiner(vad är det med mig och serpentiner egentligen)? Hon hade bra form, vinglade dock lite. Det får vi träna vidare på! Någon gång nästa vecka ska hon också gå med gummityglar.

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0