> Izzanh -

Kappibus<3

Red ju Kappan för tränare idag. Det gick riiiktigt bra! :D Och det var väldigt roligt också :D Kappan var sitt härliga jag. I mitten tjurade hon ihop sig i typ fem sekunder. Haha, hon är så söt när hon vill bestämma :D Sedan gick det bra igen ;) Hennes galopp var bäst!
Vi jobbade med att hon skulle hålla en bra form hela tiden, samt mycket tänk på min sits för att få Kappans form bättre! Jag älskar verkligen sådant med sitsen. Man märker det liksom inte själv förrän någon säger till dig, och då märker man att de faktisk har rätt!
Helena rätade även ut några frågetecknen. Jag rider ju genom skolan för en ridlärare som heter Jessica. Hon är ingenting mot Helena. Medan Jessica halvt visar problemet, både visar och reglerar Helena det, så man fattar också! Helena är helt klart den bästa ridläraren jag har ridit för, med bäst humör också! :)
Filmen kommer i morgon :)

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0