> Izzanh -

Jadå, har inte glömt.

Dagen har varit grym och mycket pratig, faktiskt från min sida :) Ridprofil i morse och där pratar man ju alltid mkt ;) Sedan kom jag till skolan, var någon idiot som hade gjort något med mitt lås men jag är ju så proffsig att jag fixade det leeett (; Eftersom att det var schemabrutet såg jag typ knappt någon från min klass på hela dagen :D Haha, men ja, jag var typ i bilden och gjorde ingenting :3 (Säg ingenting till Emma...). Ja, vi hade orgentiring också(obsavera min braiga stavning som jag inte orkar att ändra xD). Men den gick bra trots att vår idrottslärare är som hon är... Sedan skedde en sak som gick mindre bra - natonella i franska, och jag visste fan inte ens om det och kom typ när det var hälften kvar -.- Och det gick jättedåligt. Mina awesomea franska kunskaper har verkligen gått upp i rök... Inte nice.
Efter skolan gick jag med Fanny till donken. Pommes <3 Och sedan köpte vi choklad innan mamma skjutsade hem oss (:
Nu blir det sovdags!

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0