> Izzanh -

Hoppat

Kom nyss in från stallet. Shakkan var riktigt duktig idag. Vi hoppade i slutet en bana på 1 m :) *stolt* Det var ett tag sedan sist. Jag hoppar ju bara högre höjder en gång i månaden, och efter senaste gången hade jag typ inte hoppat henne alls på en eller ännu fler månader... Alltså - det var länge sedan sist vi hoppade på denna höjden!
Jag tycker att träningen den senaste tiden har givit resultat. Hon är mer säker, och framför allt orkar hon mer! Så det är bara att fortsätta så. Vem vet, kanske blir det en tävling snart? ;)
Övningen jag gjorde i dag hittar ni förresten här: http://izzanh.blogg.se/2011/august/hoppbana.html

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0