> Izzanh -

My day

Min dag i punkter:
Skola
- Slöjd - jobbade på mitt lilla schabrak som blev smutsigt av stryckjärnet -.- Skoj!
- Engelska då vi kollade på film <3
- Lunch - som också innefattade ätande av chokladpudding vi gjorde på HKK:n i tisdags, mums!
- Franska - där en elev råkade säga att hon hade tre bh:ar... fail.se. Blev en del garvande (;
- Matte - som jag älskar mest än allt annat... typ.

Home
- Åt
- Twittrade
- Red
- Åt igen
- Åt pepparkakor. Jag är förstås före alla andra ;)
- Styrketränade
- Åt äpple =D
- Måla naglarna samtidigt som jag läste två sidor ur kemiboken *stolt*
- Lyssnar på Ulrik Munther samtidigt som katten ligger bredvid och slickar rent både honom och mig. Frågan är bara om jag inte vart renare innan...

In my head right now

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0