> Izzanh -

Ja... kanske ska man skriva lite onödiga ord?

Shakkan:
Henne red man först. Skulle ha ridit krono men glömde typiskt nog pannlampan, så jag red där det är mer öppet - förbi Sjöqvist och tillbaka. Shakkan var lite seg i början, men tog ändå fina, långa steg. Det var lite halt. Typiskt nog fick jag inte på broddarna -.- Hann inte heller stå där hela dagen, så det var bara att dra av den där man fått dit och gå vidare.
Efter att jag suttit ner en stund i traven, var hon väldigt mjuk och samlad när jag fångade upp sitgbyglarna igen. Obeskrivlig känsla typ!<3 När vi skulle galopper blev hon rädd för någonting och tvärstannade. Jag som stått upp gjorde typ en halv volt och landade på marken på fötterna. Jupp, har man skills så har man.

Kappan:
Blev NH/uteritt, alltså som planerat. Hon var ruskigt fin, och ruskigt pigg, haha! Pigg är hon ju alltid ;) Kanske ska till ridhuset i helgen och hoppa henne. Skoj som fan! Hon kommer vara typ appigg. Precis det jag vill :D Hihi

Morgondagen börjar med sovmorgon, sedan väntar en chill och härlig dag. Höres! ;)


Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0