> Izzanh -

Fortfarande inte skaffat utvärderingspapper så...

Kappan
Gick ut, bara en kort runda. Ponnyn var riktigt taggad! Hahaha :) I slutet när vi skulle vända in till stallet så ville hon fortsätta framåt xD 
Hon får gå lite längre runda på söndag, om så vädret tillåter ;)

Shakkan:
Lite snabbt dressyr-pass i paddocken. Min paddock dåå... Red först vanlig uppvärmning. Hon var ganska seg... Sedan har hon typ börjat att hosta igen ;/ Men formen i trav var emellanåt väldigt fin! :) 
Som "övning" red jag dubbla serpentiner, alltså så det såg ut som 1 & ½ åtta. Tränade alltså på kondis och formarbete.
Red inte så länge. Mellan 30 och 60 min tror jag nog att det blev :) Tränade själv på sits, bara att träna vidare ;) Annars var det väl bra att jag valde att bara jobba skänkel idag. I vanliga fall kan spöet användas lite mkt ibland.

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0