> Izzanh -

Uteritt med Shakkan

Idag red jag ut med Shakkan. Har inte gjort det på nästan en vecka. Det har bara blivit att jobba i paddocken de senaste dagarna(dels på grund av det någorlunda vädret). Jag red bakom Elias, över smalspåret, dressyrvägen(jag kallar den så bara för att jag alltid rider dressyr där :D) och kom tillbaka i Stockö. Det gick bra :) Hon var pigg och glad. Och så sjukt söööt! :D Älskar min pluttis <3 Vid dressyrvägen tränade jag halt från trav och trav från halt. Gick sedan över till halt från galopp och galopp från halt. Gick toppen mot slutet! :) Tränad eäven på min egen sits genom att tänka ordentligt på hand- och ryggställning, samt red utan stigbyglar. Imorgon ska hon nog jobba dressyr.

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0