> Izzanh -

Ridning 3 september

Jag skriver detta i efterhand.

Shakkan red jag ut med. Red ner till Stockö och kom tillbaka bakom stallet. Hon var faktiskt jättefin och skötte sig mycket bra! Förutom när vi kom till hästarna. Hon märkte typ inte dem så hon typ hoppade lite och var fjantig när de kom fram. Hästarna(som gick i en hage) sprang typ med en bit och då typ studsade Shakkan fram och var lite fjantig -.- Men seriöst, den traven hon hade när hon inte studsade var ju typ super! :D Ohh, tänk om hon kunde ha sådan jämt. Då skulle hon fan bli värsta drömponnyn <3

Kappan red jag ner till stockö med och red igenom några dressyrprogram. Red LC:1 och LB:1. Hon var ganska fjantig. I slutet i galoppen kändes det som att hon skulle explodera när som helst, hehe xD Men det gick väl inte superbra. Ett framsteg var väl snett igenom där hon gick fint i form. Min sits var rätt okej. Jag skumpade inte så mycket (Y) Goodi. Men som sagt jobbar jag vidare med mina händer. Skänkeln var bättre. Tänkte på att hela tiden hålla den lite bakåt för att få den mer lodräta sitsen.

Nu vet jag också lite vad vi behöver att träna på mer! :)

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0