> Izzanh -

Ridning 14 september

Idag skulle egentligen bara Shakkan ha gått men av någon konstig anledning blev det båda som blev ridna :D
Shakkan red jag ner till Stockö och red dressyr med. Red igenom LC:1 och LB:1. Det gick väl sådär. Hon är lite jobbig ibland. Typ i höger galopp ska hon hela tiden vika sig inåt. Där har vi ett exempel på vad vi behöver träna på. Även den ökade traven. Vet ungefär hur jag ska göra nu för att få den bättre. Minska precis innan och sedan öka för att försöka få henne att länga ut stegen. Vi får väl se hur det går! :) Det tog ungefär en timme.
Kappan red jag kronorundan med. Det gick helt ok. Pigg och tokig var hon ju som vanligt, mitt hjärta. Tog ungefär 40 min.

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0