> Izzanh -

Ridning?

Idag har det inte blivit någon ridning... Det känns såklart konstigt och lite tråkigt, faktiskt :( Det är ju Shakkan som går på måndagar, men eftersom att skon är borta blir det att vila tills på torsdag då hovslagaren kommer. Istället tränade jag lite NH med tjejen. Det funkade jättefint! Tillslut ;) I början var hon mest intresserad av gräset, hehe. Min Shakie älskar gräs -.- Men när hon insåg att jag hade knäckebröd blev jag den som var mest intressant :) (eller åtminstone knäckebrödet) xD Efteråt kunde hon gå efter mig utan att jag höll i, stanna när jag stannade, springa till mig, springa när jag sprang och komma till mig när jag bad henne. Bra framsteg på endast tio minuter! [:
Haha, visst är hon charmig =D

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0