> Izzanh -

Morgonridning

Idag var det ridprofil i skolan. Jag red en väldigt trevlig häst som heter Shandy. Valack på cirka 160 cm. Detta är han:
Shandy
Sötis :)
Det var kul oxh gick hyfsat bra. Jessica - ridläraren - tycker att jag har utvecklats jättemycket i somras! Och det är ju bra ;) Min hand har blivit bättre och jag använder fingrarna bättre istället för hela handen/armen. Great! Kände också att jag sträckte på mig bra. Jag behöver träna vidare på att driva med hela benet och inte foten(har ridit för mycket med sporrar, hehe...). Lite stelare än sist var han allt. I slutet mjuknade han lite i nacken och gick fint i form i alla gångarter. Vi gjorde ingen speciell övning. Vi jobbade lite på de stora C- och A-volterna. Hälften i skritt och hälften i galopp. Ska komma ihåg den övningen!

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0