> Izzanh -

Min 30 dagars lista

Dag 01 - En bild på favorithästen
Dag 02 - 10 favoritsaker
Dag 03 – Tre punkter som beskriver mig bäst
Dag 04 – Min favorit hoppbild
Dag 05 – En låt som påminner om en häst jag älskar
Dag 06 – Detta var mitt senaste ord/mening
Dag 07 – Någon jag skulle byta liv med för en dag och varför
Dag 08 – En helt vanlig dag i detalj
Dag 09 – Hästar som varit eller finns i mitt liv
Dag 10 – En bild på mitt rum
Dag 11 – Vad jag skulle göra med en miljard
Dag 12 – En bild som gör mig glad
Dag 13 – Min högsta dröm
Dag 14 – Mitt roligaste minne för tillfället
Dag 15 – En låt som får mig att bli glad
Dag 16 – Det här hade jag på mig idag
Dag 17 – Årets bästa dag
Dag 18 – Mitt liv med ett ord
Dag 19 – Mest failade ridbild
Dag 20 – Mitt mål med ridningen
Dag 21 – Vad som gör mig perfekt(xD)
Dag 22 – Denna låten avskyr jag
Dag 23 – Min favoritårstid och varför
Dag 24 – Min önskelista
Dag 25 – Vad jag vill ha som yrke
Dag 26 – Tre favoritbilder
Dag 27 – En rolig dröm
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – En blogg jag följer
Dag 30– Så vill jag att mitt liv ska se ut om 10 år

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0