> Izzanh -

Dressyr med Shakkan

Idag red jag dressyr med Shakkan i grannens paddock. Red igenom LC:1 några gånger och så red jag även lite slalom. Hon jobbade mycket bra, tycker jag! Det har inte gått så bra på väldigt länge. Hennes steg i traven var fin, och framför allt höll hon formen! Finns fortfarande en del att jobba vidare med på men annars ett stort framsteg!

Kussen filmade och fotade men jag har knappt hunnit fixa någonting med det. Film kommer nog någon gång i veckan. Jag har hunnit fixa några bilder, så här kommer dem :)
Om så önskas kan jag fixa fler bilder.

Imorgon blir det antingen en härlig uteritt för Shakkans del eller också klättring. Vi får se! (:

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0