> Izzanh -

Dagens ridning

Idag har jag riditbåde Kappan och Shakkan. Kappan red jag på morgonen innan skolan. Henne tränade jag dressyr med. Det är sjukt vad stark hon ska vara! I slutet gick hon jättelågt i form -.- Fjantunge! Red igenom moment från LB:1 och avslutade med att rida igenom hela passet. Galoppen kommer vi att totalfaila på men resten... ja, det får väl går som det går känns det som(alltså på tävlingen). Känner mig lite osäriös när jag skriver detta... Hade tänkt skriva det i skolan men vi hade inget internet på hela dagen ... -.- Dog typ! En dag(eller snarare 6 timmar) utan internet är som en dag utan godis - värdelös att leva! Anyway, jag red i Stockö och vi kom tillbaka efter en timme.

Shakkan red jag ut på. Red bakom stallet och kom tillbaka vid Elias. Det tog ungefär 45 minuter. Väldigt mysig tur med höstsol :) I slutet blev hon pigg och genast blev det mycket roligare för både henne och mig :D
Imorgon blir det dressyr för båda pollarna. Herrå!

Gris-ägarna
Postat av: vicky ♥

Vilken fin blogg!

Ha en fortsatt bra helg! :)

2011-09-24 @ 00:53:38
URL: http://vwestin.blogg.se/

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0