> Izzanh -

Barbacksridning med Kappan

Idag red jag Kappan barbacka i min "paddock". Hon jobbade fint och lyssnade bra på hjälperna. Hon drog inte ner huvudet och höll för den mesta en bra form. Min sits var betydligt bättre. Jag fick upp handen på ett bättre sätt idag, så även att armbågen hamnade i rätt vinkel. Man kommer ju så mycket längre ner utan sadel.

Tog även några skutt över hindrerna som stod framme. Red igenom banan jag och Shakkan hoppade i fredags, remember?
(tryck för att få den större).
Men jag hade bara hindrerna på 50 till 70 cm ;)

Red vid typ fem, trodde att det skulle bli varmt med det var faktiskt ganska lagom :) Red i ungefär 50 minuter.

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0