> Izzanh -

Ridning

Idag red jag dressyr i Stockö på Shakkan. Innan passet skulle hon fjanta och vägra bli infångad -.- Tönt! Till en början av passet gick det ganska fint. Tränade mycket på lösgörande på volter i varje hörn till att börja med. Därefter gick jag över till större volter i högre gångart. Shakkan jobbade bra, tycker jag. Emellanåt bar hon upp sig själv riktigt fint :] Jag gav henne längre tyglar så att hon verkligen kunde sträcka ut sig. Annars låg hon mest i form pga mina ledande tygeltag. I slutet gick det sämre då jag framför allt tappade humör, men Shakkan var också osamarbetlig. Det blev ett pass i ungefär en timme.

Hinner inte skriva mer nu för nu ska man cykla ungefär en mil med mamma :] Ciao!

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0