> Izzanh -

Dagens ridning

Shit pomems frites vad varmt det har varit idag!!!! Britt-sommaren har tagit fart på allvar. Värmen påverkade såklart dagens ridning som blev uppskjutet till kvällen. Shakkan gick en lungt tur ute i mys-skogen :) Riktigt mysigt var det. Jag red barbacka. Red i ungefär en halvtimme.

Kappan red jag dressyr/hoppade med. Jag red dressyr hälften av passet och hoppade resten. Red i ungefär 50 minuter, och oboy var skönt det var att få komma i en sadel igen! :D Red ingenting speciellt i dressyren. Red på stora A- och C-volterna. Där tränade jag hög form i den slutna delen och låg form i den öppna. Det gick toppen! :] När jag hoppade gjorde jag samma övning som i Shakkan i måndags (; Kappan funkade fint där också. Jag har inte hoppat med henne på ett tag. Vi hoppar ju typ aldrig längre(det för att jag inte vill slita på henne. Hon är faktiskt 21 år). Som max låg ett hinder på 85 och en bana på 70 cm. Hon fick helt klart godkänt! :) Jag jobbar vidare med att hålla ihop och upp händerna. Mycket bra att jag tänkte på att sträcka på mig idag i alla fall!
Bild från sist vi hoppade <3

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0