> Izzanh -

Dagens ridning - Kappi

Efter Shakkan blev också Kappi riden. Jag var helt inställd på dressyr men det var faktiskt inte det som stod på schemat i slutändan. Det var egentligen meningen att jag skulle rida över bommar i sådär halvtimmen, men nejdå. Självklart blir det aldrig som man har tänkt sig ;) Jag tänkte bara hoppa något hinder, men så visade det sig att Kappan var sååå fin idag och det var så roligt så vi hoppade en bana några gånger, hehe... 8D Men vi kom över några bommar som låg på marken också (; Hon jobbade i alla fall bra, var lite seg i början som vanligt men kom sedan igång i slutet. Jag har en minifilm, kommentera om du vill se [:
Dagens outfit:

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0