> Izzanh -

Dagens ridning

Imorse red man Kappan. Red i grannes lilla paddock :) Hon var riktigt fin faktiskt. Red i ungefär 45 minuter men hann ändå med en hel del! Värmde upp med mycket lösgörande genom mycket voltarbete. Jag tränade mycket på att komma ner i sadeln redan direkt. Därefter gick jag över till att träna på ungefär samma sak som igår - moment från programmet(LB:1). I slutet körde jag även igen det. Hon var riktigt fin, faktiskt :) Hoppas på att hon är lika fin imorgon! Frågan är om man ska galoppera fram henne eller inte... Om jag gör det kommer hon bli hyper het och bara tänka på galoppen - men hon kommer att få sjukt fina ökningar! Hm... Det blir att fundera på det under kvällan.

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0