> Izzanh -

Dag 30

Såhär vill jag att mitt liv ska se ut om tio år:


Ah, om man räknar bort mina framtidssyner om att jag först ska bli politiker och tjäna pengar för att sedan kunna flyga upp till månen med min shettisfarm, så vill jag såklart bli en framgångsrik författare och ridlärare. Jag vill på en stooor herrgård med massor av fina hästar i olika storlekar. Jag vill driva ridläger, gärna ett av dem största i Sverige. Jag vill och hjälpa privatryttare att nå sina mål och möjligtvis höja dem genom tiden. Jag vill utbilda barn och vuxna till ryttare och visa dem de fantastiska egenskaperna hästar besitter. Jag vill bli en såkallad "hästviskare". En som kan "tala" med hästar - jag vill bli ett med mina hästar.

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0