> Izzanh -

Tjeeena

WOW vad statestiken har sjunkigt nu bara för att det är måndag... Jag får hoppas att ni gullungar besöker min kära blogg under eftermiddagen efter mycket istället ;) Nu sitter man här i tråkskolan och ska snart ha engelska... Om tio minuter faktiskt. Även om jag sitter typ under schemat orkade jag inte resa mig och titta när vi började, så jag loggade in på schoolsoft (; Älska schoolsoft <3 Ah, blir typ ingen ridning idag :( Får se hur det ser ut i paddocken. Ciao!

Gris-ägarna
Postat av: Tove

SV: Jag brukar alltid klippa ihop filmerna, men mitt vanliga redigeringsprogram stödjer inte filtypen och det jag fick med kameran funkar inte längre av någon anledning :/ Men ska försöka ordna det :)

2011-11-28 @ 17:20:00
URL: http://granaryttarna.blogg.se/

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0