> Izzanh -

Ridning

Idag fick Shakkan gå dressyr ändå. Pallade mig ner till paddocken tillslut ;) På något vis lyckades man rida en timme fast jag varken hade planerat någonting av vad jag skulle göra eller vad vi behövde träna på. Det blev mest att rida runt alltså, hehe. Dåligt, jag vet :( Ah, men Shakkan var ganska duktig. Hon är piggare och gladare än på länge :] Det gillas alltid! Tjejan har inte gått sedan i torsdags så visst var det lite fart på henne (; Ah, hon behöver som vanligt träna vidare på formen. Det är bra att hon börjar att söka sig neråt i både skritten och traven nu (: Problemet är bara att hon fortfarande gungar lite med huvudet... Hm, kanske dags att pröva halsförlängaren?

Gris-ägarna
Postat av: Julia K ( TEAMRYTTARNA)

Hihi, riktigt fin bild du har på Ulrik! Världens finaste :D :)

2011-11-29 @ 07:22:41
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0