> Izzanh -

Dagens ridpass

Fullt upp idag igen. Såhär såg ridpassen ut:

Kappi:

Red ut i ungefär en timme. Runt Ekesås, kallar vi den. Kappan var pigg, men inte fullt lika pigg som vanligt. Frågan var om det var ett bra eller dåligt tecken?

Shakie:
Hoppade jag med. Gjorde en övning jag gjorde typ första gången jag red henne. Stort skillnad!
http://www.youtube.com/user/IloveRebus?feature=mhee#p/u/18/wC_fG6AnaeU
Haha, fan vad dåliga vi var :D Men söta ;) Anyway, det var lite lerigt i paddocken eftersom att det har regnat hela dagen men ah, gick väl okej ändå. Hoppade bana på 70, 80 och 90. Kanske inte så bra att ta 90 men ah, gjort är gjort. Hon har inte hoppat på den höjden på typ 2 veckor pga att man ska ju bara hoppa högre en gång i månaden för att inte skada så mycket på heeestens ben. Ah, men hon jobbade bra och så, hoppade dock lite för långt ifrån hindret en gång och nuddade bommen men den föll aldrig ner :) Och så ramlade jag av en gång... Vet faktiskt inte riktigt vad som hände. Antingen fick hon ett ryck och hör en gångs skull inte hoppade av där hon brukar. Jag var då beredd på att hon skulle hoppa så jag fick framvikt och då föll. Eller så kom hon inte riktigt upp med hovarna i tid. Hm... Men inga problem efter det :)
Älskar dig, finns ingen finare än dig <3

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0