> Izzanh -

Dagens ridning

Idag gick båda hästarna.

Shakkan: Dressyr i Stockö. Red mest igenom det jag gjorde förra veckan. Hon hade jättebra framåtbjudning. Toppen! :] Skitbra övergångar mellan trav och skritt också. Lite segare i slutet då energin försvunnit. Hon har ju inte gått högre gångarter än skritt sedan lördags så då får man lov att vara lite extra pigg. Anyway, gjorde väl inget mer än det med övergångar mellan skritt och trav på både volt och serpentinövning. I början i traven gick hon också fint ner i form :) Duktig tjej <3 Även i avsluttningstraven skönk hon ner bra. Ah, i alla fall i början ;D Hihi. Övar vidare på det där med hennes form sedan ska även det slipas på fin uppsträckning och handställning.

Kappan: Gick uteritt. Eller ah, sprang uteritt :) Jag sprang Wicén och en runda runt Stockö med henne. Pigg ponny! Hon bara uppförsbacke är lika med galopp och spetsade öron! Haha! Och så ökar med en hel del... -.- Sedan vände vi och sprang ner för backen igenom och hon baha: "Åh, nerförsbacke. Öka!" Sedan kom jag flåsande bakom, haha :) Älskar min plutt <3 Skulle kunna göra allting för henne <3
Måste lägga in nya bilder på mina skruttar snart...

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0