> Izzanh -

Fråga

Gissa vad som hände idag! ... Nå, kommit på någonting? Såklart ramlade jag av Kappan - igen! Jag börjat tröttna på den där tjejen. Idag landade jag på ryggen och tappade typ luften. jag har ltie huvudvärk med annars är det okej med mig. Det som hände orkar jag inte prata om. Hon är bara så jobbig när man rider ut, kan jag säga. Vi var vid vägen när det hände så det kom en jättesnäll person och hjälpte mig, verkligen snällt gjort. En rolig sak var att jag typ var lite borta när hon pratade med mig xD Hon frågade hur länge jag har ridit och jag svarade att jag började när jag var 10 år och nu är jag 12 :D Haha, 12! Sen så ändrade jag mig såklart till att jag är 15 ;D

Imon blir det ingen Kappiridning som tur är. Orkar verkligen inte med den där tjejen nu.

<3


Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0