> Izzanh -

Ridning 14 juni

Kappi-ridning idag då. MB. Hon var otroligt pigg! :D Och het :( Men super uppvärmning idag, IzzanhK!! (YYY) skrittade fram genom att gå med henne. Hon var sååååååååååååååååååååååååååhär duktigt och lydig. Följde mig som västa hundvalpen! :D Glad man blir!
Traven stod jag upp i(tills jag fick ont i ryggen x[ ). Volt, snett igenom. Volt, snett igenom. Serpentiner åt bägge hållen.
I galoppen galopperade jag fortare på långsidorna och i "normalt" tempo på kortsidorna. Kappi var piiiiigg!! :D<3
Hon gick väl inte bäst men kämpa på bra ändå :) Hon hade sina stunder där hon klimtade till och gick riktigt fint. Jag övade också lite sitsträning :)

Som sgt; jättebra uppvärming! Fortsätt så! Jobba vidare med att hitta skälet/temat till passet. Bygga kondis, kondnation, bara ha kul? Vad liksom? +  tänka ut mer innefattande övning som jag ska göra. Nu red jag ju mest runt och travade/galopperade över bommarna :'3

Denna "övningen" gjorde vi:



Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0