> Izzanh -

Shakie-ridning 7 juli

Så, hehe x'D Nu måste jag faktiskt skriva ;P

Red dressyr. Det gick faktiskt bra :) Över förväntningarna! Vi tränade mest på övergångar och att hon ska lyssna efteråt. Shakkan var jätteduktig! :) Red den här bågen från M till F och från K till H med halt precis över medellinjen. Shakkan lyssnade mycket bra vid halterna. Vi jobbar vidare med att hon ska komma igång fortare efteråt. Galoppfattningarna funkade mycket bra idag! :) *glad* Älskade ponnygris<3

Uppvärming:
Skritt: Skrittade först ett varv och gjorde seda lite halter för det var ju liksom det själva passet skulle gå ut på. Bra!
Trav: Satte igång lite innan A, på kommande långsida saktade jag av till skritt vid K och H, ett varv på stora C-volten, på kommande långsida saktade jag av till skritt vid M och F, ett varv på stora A-volten, en volt tillbaka, bytte jag varv och gjorde samma sak i andra varvet. Mycket bra!
Galopp: Samma som i traven(fast jag saktade av till trav och inte till skritt). Mycket bra!

Red inte så länge, typ 40 min(?), men jag hann med att göra det jag ville [:

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0