> Izzanh -

Ridning 6 juli

Shakie-ridning. Ska rida henne i eftermiddag/kväll också :)

Nu på morgonen - eller morgon och morgon, klockan var ju typ elva - red jag ut, kronorundan, typ. Inte riktiga krono utan jag red ner i skogsslingan på vägen tillbaka - mysigt! :)

Hon var duktig. Jag red i shorts - frukansvärt! Fast det var ganska skönt att slippa de varma ridbyxorna - typ den enda posetiva saken! Annars var det så kletigt och äckligt! :(

Ikväll ska jag rida med några ridbyxor i alla fall ;D Kanske hoppning? Funderar på att hoppa den här banan man typ alltid hoppade på VRK som sista hoppasset. Det har bara fyra hinder i sig så då blir det som en mini-bana x) Eller så kanske jag kan leta upp nån bana på sex hinder? Får se xP

Tjatja!
Shakkan bjussar på bilden ;)

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0