> Izzanh -

Ridning 4 juli

Shakie-ridning idag :) Det är ju måndag ;) Jag red MB, den här övningen:
De tjockare, blå bommarna är cavaletti-bommar. De röda bommarna hade jag som hinder på 50 cm. Mellan de gröna bommarna övade jag den här vanliga galoppbommar-övningen. Shakkan var jättefin! :)
Uppvärmning:
Skritt: Jobbade med halter och lite volter, funkade super! (Y) Över förväntningarna! :) Super bra i skritten!
Trav: Jobbade övergångar tror jag :'3 Kommer inte ihåg :( ... Red typ ökningar och minskningar i alla fall, volter men vad mer?? Snett igenom... tja, var väl typ det ;P Ganska bra här också =) 4/5 toast ;D Hehe.
Galopp: Två varv på stora C-volten, red ner till A. Två varv på stora A-volten, red upp till C och saktade av. Mycket bra uppvärmning! :)
Jättebra pass idag! Efteråt var vi ganska regält svettiga båda två ;D Älskar dig, Shakie-bus <3

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0