> Izzanh -

Ridning 29 juli Shakkan

Då kan man bocka av en punkt från dagens att göra lista. Ridit Shakkan. Det regnar idag... :( Det började lagom tills att jag gick ut -.- Först red jag ut ungefär 10 minuter och värmde upp. Därefter gick jag till paddocken och gjorde denna "övningen":
Först rider man blåa bommarna uppåt, mot C. Därefter en volt, 15/20 meter sådär, och sedan rider man över de blåa bommarna, en volt nere vid A och sedan kan man börja om övningen, om man vill ^^ De tjockare, svarta sträcken är hinderstöd, red slalom emellan.

Bra sak i passet: Hon var himla duktig i slalomen! Var ju första gången jag gjorde det med henne... ;)

Mindre bra sak i passet: Fortsätt öva rätt form. I traven sitter den väldigt fint men det gäller att fortsätta att jobba i galoppen (;

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0