> Izzanh -

Ridning 23 juli Kappan

Before I eating(som ni kommer att få bilder på strax) ska jag skriva om passet med Kappan idag :)
Gick... inte så bra ... -.- Trodde faktiskt att det skulle gå bättre. Aldrig mer vanliga tyglar på henne kan jag säga! :O Gud vad jobbigt. Hon var stark och pigg och det kändes kast. Men av någon konstig anledning såg det faktiskt okej ut på filmerna :) (I alla fall hon!) Sedan hörde man min arga röst i bakgurnden xD Hihi. Bilder kanske kommer imån ;) Filmade ju själv så det blev ju inte världsbäst direkt (;

Övade på det vi behövde öva på. Galoppombyte, galopp på volt med böj- och ställning. Gick... hm, inte så bra som jag hoppats. Men vi jobbar vidare. Övade även lite på ökad trav :) Åh, önskar att jag kunde göra mellantrav! Det ser så härligt och proffsigt ut! Min nya dröm, helt klart!

Anledning till att hon var pigg fanns det två:
1 - mycket galopp xD
2 - red med sporrar. Även om jag knappt rörde henne med sporrarna visste hon tydligen ändå att jag hade dem -.- Aja, men nu har jag i alla fall ridit med sporrar på henne också x)
(Anledningen till att jag hade med sporrar från börjar var att jag inte orkade ta med spö xD *latis*)

Oj, glömde säga att jag red vid Stockö också (; Jätteviktigt!!! :D
Bra sak med passet då? Jo... hm, måste försöka klura ut någonting... Eh, som vanligt var hon duktig vid galoppfattningarna och hjälperna framåt.

...

Just det! Vi måste öva slalom nån gång också! :) Så jag får in smidighet och kordination (;

Outfit:
(Y)

Så, nu var detta inlägget avklarat ! :D

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0