> Izzanh -

Kappi-ridning 9 juli

Så... Red alltså barbacka då xP Det gick... TOPPEN! :D Verkligen över förväntningarna! Hon var jättefin! fAst det är ju inte så konstigt eftersom att jag red på hacket och eftersom att hon är världens underbaraste gris :D <3 ;D

Red MB alltså. Den här övningen:
Kappan var ganska duktig :) Men nu till...

Uppvärmning:
Skritt: Gick runt ganska mycket i mitten och så. 3,5 av 5
Trav: Eh, nu måste man komma ihåg också... xP Jo, jag gjorde den här "båge-övningen". Mycket bra!
Galopp: Galopperade tre varv i varje varv. Hm... vad ska man säga om det? Alltså den var väl sådär... Det var ju ganska okej ändå för hjag red ju som sagt barbacka... 3/4 av 5 ;)

Sen måste jag också berätta vad Bosse sa :D
Bosse: "Du har glömt sadeln."
Jag: "Nej. "
Jag efter en stund: "Man kan faktiskt rida utan sadel! "
Bosse: "Jaja."
Jag: "Men du skulle aldrig kunna göra det för då måste man ju ha balans! "

Hihi xD

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0