> Izzanh -

Hackamore-ridning 28 juli

Ja, som rubriken lyder hackamore-ridning. Och ni som känner mig vet att när jag rider med ahck rider jag ut! :) Alltså blev det uteritt med båda pollarna(dels på grund av det regniga vädret). Det regnade som tur var inte när jag red (;

Kappan red jag Barsö med. En härlig och mysig runda som tar ungefär timmen att rida. Ungefär 8 km kanske? :) Hon var piggelin som vanligt xD När hon kommer ut på den raka sträckan fattad hn galopp från skritt helt själv och spetsade öronen extra mycket xD Haha, min polle är så söt <3 Jag släppte även henne i galoppen för att bara sträcka ut händerna och hänga med. Vad gjorde hon då om inte stack iväg? :D Busan <3 Hon är så fin min tjej.

Shakkan red jag också ut med, som sagt, barbacka. Red dalåkra. Tog cirka 30/40 minuter. Hon var duktig men det är sjukt vad hon är skumpig i galoppen! :D I traven var hon helt underbar :) <3 Och så mjuk och lätt att följa med i.
(Bild från hoppningen igår (; )

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0