> Izzanh -

Tack och lov för denna dag!

Alltså igår slutade inte hästdagen något vidare. Pollarna passade på att smita när jag tittade bort -.-' Jobbiga ungar. Mamma kom ut och hjälpte mig och så fångade vi in de i stallet igen :) Som tur var smet de bara in på gården där det var stängt runt omkring. De kom alltså inte ut på vägen.

Idag tränade jag NH med Bumble, som sagt. Hon var jättefin, min lilla loppa (: Vi gick en liten runda så att hon fick röra på sig också :> Vi körde i alla gångarter. Fatta att jag fick jobba ganska mycket för att hänga med i hennes galopp xD Haha, det såg nog roligt ut xP. Gumman var så söt också i ökade skritten som hon alltid hamnade efter mig lite i(hon är lat xD). Där, bakom mig, ville hon ju inte vara, så då kom hon framtravades till mig :D Fatta att jag blev glad!<3

Longeringen med Kappi blev av precis som jag sa :) Det gick mycket, mycket, mycket bättre denna gången än förra som också var den första med henne! Det märks att hon verkligen älskar att jobba! Så bra som hon jobbade på i den djupa snön :'D Pigg var hon allt ändå, men hon lyssnade mycket bättre också! :) Jag lät henne inte hålla på så länge. Efteråt tog vi en avslutningsskritt på vägen. Jag red barbacka med skrittäcket över mig :D Älskar att rida barbacka i bara grimman på Kappi <3 :) Det är så mysigt!

Jaha, det var allt för mig idag. Imorgon blir det nog inte så bra uppdatering. Jag ska iväg och fira min kusin i efterskott xD Hon fyllde i november! Haha, bättre sent än aldrig ;)

<3

Bild i repris :'D


Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0