> Izzanh -

Kommentarer

sanna om Kommentar:
tycker au at dressyrmupparnas blogg var bra? men det vore jätte kul om det kom lite bilder från stallet :D

Svar: Öh, jag vet inte :3 !? Jag har inte tittat så mycket på den eftersom att jag inte är så mycket för storahästar. Det kommer inte komma några bilder från stallet av privata själ.

Anonym om Filmis (::
varför kastar du dig framåt?! det ser inte ut som att du känner hästens rörelse plus att det ser helt weard ut! men tycker ändå det är roligt med litre filmer, kan inte du lägga ut lite hoppövningar ngn gång här fram över?

p.s: hur många besökare har du per daf? :)

Svar: Jag håller på att lära mig en ny hoppsits och då måste man var snabb fram. Den är egentligen till mer högre hinder så jag förstår varför det ser lite konstigt ut ;) Äh, jag vet inte, könns onödigt om jag ändå ska sluta :P Besökarsiffrorna är privat.

Hoppas att ni blev nöjda med era svar!

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0