> Izzanh -

K- & BR

Kappi- och Bumbleridning :'D

Hoppade lite smått med Kappi idag och gissa vad jag gjorde... ramlade av! :O Vi hade såhär ett hinder, ett galoppsprång, en bom, ett galoppsprång och ett hinder. Hon tar ju så sjukt långa avstång, vilket jag glömde bort precis då xD, och så flög jag fram på halsen och gled åt sidan samtidigt som jag klamrade mig fast som värsta apan x'D Haha, såg nog jätteroligt ut! Jag flög fram vid första hindret och då ville jag ju inte åka rakt in i det andra för att det gör så ont, så jag höll mig kvar ;D

Det roliga var också att precis innan jag hoppade den gången tänkte jag att det var tur att ingen filmade för att det inte hade gått så bra, och så hände en sådan sak som man ville ha på film... :D Haha, typiskt mig ;)

Bumble var som vanligt väldigt tittig(red ut). Typiskt nog var hon extra tittig när det kom en bil och så gick hon rakt it i vägen -.-'. Har det hänt för eller? Hur som helst, reste gick bra (: Bumble var extra galoppsugen idag, särskilt vid ett speciellt ställe som kallas för dalåkra. Jag ÄLSKAR den rundan. Det är liksom en ganska stor backe upp efter en sträcka i skogen. De är verkligen fint att galoppera där, så vi brukar alltid gör det! Bumble blev typ lite förvånad över att jag INTE lät henne göra det idag, och ledsen... Förra gången jag red där var det nämligen mycket träd ivägen, så jag skulle bara se så att det inte var det. Bumble började såklart galoppera lite själv, haha x'D Busiga ungen <3  

<3

<3

<3


Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0