> Izzanh -

I'm back =D

Nu mår jag bra igen! :)

Tur för bloggen, för ni har väl saknat mig!? Right!? Trodde väl det (:

I tisdags hade jag huvudvärk som jag red i Kappi. Istället blev det dubbelt i onsdags med pollarna. Jag red ut med Bumble med grannen i byn. Det var väldigt roligt även om inte Bumble skötte sig särskilt exemplariskt :D Hon ville gärna skygga för saker när den andra hästen också gjorde det. Pollen då <3 Hon ska alltid ha respekt för de större hästarna. Vi red kronorundan som var isig, men hade sina ställen där den var fint grusad :)

Kappi tränade jag lite dressyr med igår och även idag. Dock red jag även över lite bommar idag :)<3

Haha, inga bilder har kommit på typ... asmånga inlägg :D Ska försöka att hinna med att lägga ut några i helgen. Det är ju ganska mycket nu när vi letar häst och så... :3

Vad vill DU ha för bilder? KOMMENTERA!

Gris-ägarna
Postat av: Sanna

äntligen är du tillbaka! du kan väl ha med lite kort när du rider och på hästarna, när du borstar dem oh när de är i hagen. vore JÄTTE JÄTTE roligt också hon du kunde ta kort på både din och hästarnas utrustning tex. du ridkläder när du har på dig de lr utan. och även vad du använder för träns och sadeln och beskriva lite vad du använder just de till, vore ganska roligt eftersom jag är inte så duktig på det, tror även ett flera andra också vill höra :DD

2011-01-21 @ 17:44:44

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0