> Izzanh -

Hoppning

Idag har jag hoppat två gånger :D Först i morsé med skolan. Då red jag en häst som heter Rotella. Hon är verkligen jättefin <3 Dock väldigt seg... :3 Det gick väl... sådär. Trodde att det skulle gå mycket sämre! :D Vi hoppade typ en bana som jag får rita upp någon annan gång :)

När jag kom hem longerade jag Bumble. Hon var duktig och så :) Fina polle<3 Efter det så red jag Kappi. Vi hoppade en bana. Hon var super-mega-awsome duktig! :D <333 Blev jätteglad! Vi hopapde som max 80/90. Kappi är så sjukt duktig. Man kan liksom bara sitta på henne och styra på hindrerna och så hoppar hon allt. Hon hoppade liksom en grind som på bredden var 1 meter typ utan att tveka eller någonting! Jag älskar dig så sjukt mycket, Kappi (L) <3 :)

Jag har nu anmält mig till klubbhoppningen som är den 6/2-11 på VRK. Ska bli jätteroligt! Kommer att vara jättenervös :3 Med Bumble ska jag tävla för första gången och vi ska hoppa 50. Hon är ju väldigt tittig och så så jag kommer att vara jättenöjd om vi tar oss över ett hinder ;D Med Kappi ska jag hoppa 70 cm. Båda klasserna är clear round, vilket betyder att om man är felfri så får man rosett :)

Hörs imon! x)

<3


Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0