> Izzanh -

Dag i stallet

Jag har typ varit i stallet hela dagen :D Började med att gå ut vid typ halv elva och rida Kappi, sedan efter det Bumble. Då hade klockan hunnit bli två ungefär xP Jag var inne och åt och sedan gick jag ut igen för att mocka :') Så det har bivit en riktig hästdag idag!

Tänkte göra en liten rolig sak, så här kommer den xD

11 saker kanske inte visste om mig eller mitt liv:
~ Jag hatar att förlora och är en dålig(ibland) förlorare
~ För ungefär en månad sedan fick jag reda på att min bästa vän var död
~ Jag skriver egna låtar och har gjort det sedan jag kunde skriva
~ En månad innan jul fick jag en ny mobil
~ Jag ska få en egen häst
~ Jag gillar inte storahästar
~ Jag är starkt beroende av godis
~ Jag vill bli författare
~ Varje extra tillfälle som blir över i mitt liv sitter jag vid datorn och skriver
~ Jag fantiserar hela tiden!
~ Jag brukar prata med min vägg xD


Gris-ägarna
Postat av: Sanna

Härligt med hästar skulle med vilja ha en egen häst. Men hurdan häst ska du få? stor/liten kraftig/nätt och vilken ras m.m :DD

2011-01-09 @ 17:14:35

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0